2013. szeptember 16., hétfő

8. rész ~ Az a bizonyos első alkalom

Halihóóó! Visszatértem.Az új résszel :) Komikat, feliratkozókat várom :* Mivel suli idő van és most kezdtem a nyolcadikot kibebaszott sokat kell tanulnom, hogy tartsam a 4-es körüli átlagot. És összejött nekem nagybetűs SZERELEM is :) és kicsit nagyon elfoglalt vagyok. Suli, Ricsi, tanulás, család és akkor még a barátok. Szóval nem tudom, hogy mikor tájt számítsatok a részekre... Remélem ez a mostani tűrhető lett a számotokra. Figyelem! A részben előfordulhat: perverzió, +18-as jelenetek!
xX Silvi


*5 nap múlva, azon a bizonyos első éjszakán, Silvi szemszöge*

-Silvi, készen állsz? - kérdezte tőlem a felettem elhelyezkedő Louis még ruhában, csillogó kék szemeivel.
-Igen. Szerintem készen állok. - mondtam magabiztosan miközben tekintetemmel övét kémleltem és némi izgatottságot véltem felfedezni szemeiben.
Louis nagyon finom, gyengéd mozdulattal elkezdte levenni rólam a pólómat, amit az követett, hogy én meg valósággal letéptem róla az övét. már annyira nagyon vártam a vele való első szexet, hogy azt szavakba önteni nem lehet. lekerültek a pólók. Következett a farmerem gombjához nyúlás aminek nem ellenkeztem. Kicsit szenvedett a gombbal, de végül sikerült neki. lehúzta a cipzárt és szinte kínzó lassúsággal elkezdte lehúzni rólam, pedig már ő is látta rajtam, hogy már én is nagyon akarom. A farmeremet el hajította és gombja kis csörömpöléssel ért földet a cseresznye a padlón. Kezét a bokámtól kezdve iszonyatos lassúsággal húzta végig hosszú lábaimon megállt keze a bugyim szélénél és két oldalt a szélénél beleakasztotta kezeit, majd megállt egy pillanatra és rám nézett. 
-Silvi. Mielőtt beléd hatolnék a farkammal muszáj vagyok téged a kezemmel eljuttatni a csúcsig, mert akkor egy az, hogy jól be nedvesedsz és nem annyira fog fájni és kettő legalább kicsit kitágulsz.
-Amm... Oké csak csináld már! - kezdtem ideges lenn,mert már nagyon várom ezt az egészet. 
Két kezével elkezdte lehúzni a bugyimat, de ezúttal gyorsan. Szóval már fel van izgulva. A bugyimat csak az ágy mellé lerakta, feljebb jött, hogy mellettem tudjon feküdni. Széttártam lábaim, ezzel megadva neki a végső engedélyt. Először elkezdett simogatni majd amikor úgy érezte, hogy kellően nedves vagyok felcsúsztatta belém a mutató ujját. Finoman dugta fel az ujját. Lassan, hisz jól tudta, hogy ez lesz az első nekem. Amikor már vagy 3 perce járt bennem a mutató ujja megállt mélyen a szemembe nézett és megkérdezte, hogy:
-Silvi meg próbálhatom 2 ujjal? Persze csak akkor, ha engedélyt adsz rá.
-Igen, próbáld meg. Legalább kevésbé fog fájni majd a péniszed.
-Jó, rendben.
Úgy csinálta, hogy visszakerült belém a mutató ujja és a mutató ujja mellé oda bekerült a középeső is. Így tágított engem 5 percig, de még mindig nem jutottam el a csúcsig. Így hát a kezével elkezdte a csiklómat izgatni aminek köszönhetően 2 perc alatt elértem a csúcsig. Csodálatos volt 8 másodpercig tartott. egyszerűen mesés. Leírhatatlan, hogy milyen jó tud lenni az orgazmus. Mivel már kicsit nagyon szemet szúrt Louis égnek álló farka gondoltam most jön el az, hogy na, akkor óvszer. Jól gondoltam. Lekapta magáról az alsónadrágját és elém tárult ég felé merevedő olyan 23 centis pénisze. El sem hiszem, hogy ez mind "el fog bennem tűnni". De komolyan. Az éjjeli szekrénye fiókjából kivett egy óvszer kibontotta, majd felhúzta. Felkerült Louis nemi szervére az óvszer így vissza mászott felém. Lábaimat széttéve feküdt be a lábaim közé Louis megtámasztotta magát a fejem mellett, lassan, nagyon lassan belém hatolt, de csak a fele péniszével, hogy ne sikítsak fel. Amikor már megszoktam a felével a lassú tempót én kértem meg, hogy gyorsítson. Nagyon jó volt, ha kétszer nem volt orgazmusom akkor egyszer sem. 
-Louis. Ki akarom próbálni. Egész hosszal. - csak így tő mondatokban sikerült beszélnem.
-Oké, de ne sikíts. Inkább amennyire fáj annyira karmolászd a hátam, így én is érzem a fájdalmadat.  - chhh! Ő bezzeg milyen könnyen beszél...
Kihúzta majd nagyon lassan visszadugta az egész hosszát. A szemeim tágra nyíltak. Körmeimet belevájtam Louis hátába és végig húztam rajta őket. Szerintem ennek nyoma marad.

(folyt. köv. csak nem akartalak titeket rész vagy fél rész nélkül hagyni :D)

1 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyi vagy és szerintem érted hogy h értem :D :D imádom ezt a részt és gyorsan csináld meg a folytatást :) :D

    VálaszTörlés