2013. augusztus 18., vasárnap

7. rész ~ A csajos napunk

Sziasztok! Visszatértem egy új résszel. És sikerült megoldanom a gépemmel a kisebb-nagyobb gondokat. Milyen lett az új kinézet? Komiba várom a véleményeket ;) És köszönöm a 10 feliratkozót ;) És a több, mint 1600 oldal megtekintést! Szóval ez most rövidebb lett, mint az eddigiek, de akkor így többször fogok rövidebbeket hozni. xX Silvi.

*Másnap reggel, Skyler szemszöge*

Reggel a mellettem elhelyezkedő Hazzi mocorgására ébredtem meg. Amint kinyitottam szemeimet megcsapott az ablakon beszűrődő napfény ereje aminek hatására kénytelen voltam becsukni szemeimet. Hogy hány óra volt, mikor felkeltem ki tudja? Én aztán nem. Amikor már kezdtem megszokni a napsugarak égető hatását kinyitottam teljesen és véglegesen szemeimet. Harry az álmos rekedtes hangján köszöntött engem.
-Jó reggelt kicsim! hogy aludtál? - kérdezte miközben próbálta nyitva tartani szemeit.
-Nagyon jól aludtam. Köszönöm kérdésed. És ahogy látom te már kevésbé jól aludtál. - észrevettem a jeleket Harry-n. Rekedtes hang, ásítozás, karikás szemek.
-Igen keveset aludtam, de csak azért, mert szeretem nézni ahogy alszol. Olyan aranyosan tudsz aludni. 3 óra  csodálás után én isaz álmok országába léptem át a valóságból. - mondta nekem Harry.
-Harry ezt olyan művészien mondat el. - csodálkoztam mély zöld szemű barátom mondatán.
-Azért, mert te vagy a múzsám. - ennyi elegendő volt  ahhoz hogy az egész arcomat elöntse a vörösség - Inkább öltözzünk fel. - tereltem el gyorsan a témát, de késő volt. Amikor ki keltem volna az ágyból a kis göndörke és meg ajándékozott engem egy hosszú, szenvedélyes csókkal.
-Most már mehetsz öltözni. - monda zöld szemű hercegem. Amikor már tényleg kikeltem az ágyból kaptam még egy nagy fenék pacsit. Hátranéztem szúrós tekintettel Harry-re aki védekezés képen csak maga elé tartotta kezeit, mintha nem is ő tette volna. Bementem a fürdőszobába levettem a hálóingemet beálltam a zuhanykabinba és magamra engedtem a langyos vizet.

*Eközben Louis szobájában, Silvi szemszöge*

-Silvi drágám tudod milyen nap van ma? - kérdete tőlem a mellettem fekvő Louis.
-Igen, hát persze ma együnk el a lányokkal vásárolni. - feleltem kék szemű hercegemnek.
-Nem, nem.
-Akkor milyen nap van ma? - kérdetem értetlenül Louis-tól.
-Már csak 5 nap. - jelent meg egy boldog és mégis enyhén perverz mosoly párom arcán.
-Ohh, tényleg! - ütöttem homlokomra - Megyek készülődni, mert Dani  szerint mindenhol óriási leárazások vannak és nyitásra ott akarunk lenni. Ne hogy elkapkodják a jó cuccokat. - nevettem el magam mondatom végére.
-Ez ilyen lányos dolog? Le vadászni a ruhákat és verekedni egy új felsőért? - kérdeztem vicces hangnemen tőlem Louis.
-Igen. Ha lány lennél te is megértenéd, de nem vagy az ami jó, mert ha lány lennél nem lehetnénk együtt. Legalábbis részemről. - magyaráztam Louis-nak.
-Igen ez tényleg jó, hogy fiú vagyok és te meg lány. És szerintem menj készülődni, mert itt hagynak a lányok.
Bementem a fürdő szobába és elkezdtem a szokásos reggeli dolgokat. Zuhanyzás, fésülködés, ruha válogatás stb...

*1,5 óra múlva lent a nappaliban, Skyler szemszöge*

-Silvi, szerinted mikor jönnek már meg a lányok? - kérdeztem Silvitől, mert már így is 20 percet késett mindenki.
-Nyugi van, Sky. Ők is lányok, mint  te meg én. És te is jól tudod, hogy általában a lányok sokáig készülődnek.
-Akkor keljenek fel hamarabb. Ha nem érünk oda időben már semmi ne lesz a leárazott cipőkből, ruhákból és táskákból. És nincs ma minden boltban leárazás. - mondtam Silvinek kissé már idegesen.
-Meditálj egy kicsit. Vagy vegyél be egy nyugtatót. - ebből a mondatából lehetett hallani,hogy szépen szólva szarik  rám. Inkább megyek és megkeresem az én kis Hazzimat. Felmentem az emeletre és bekopogtam Harry szobájába. A belépéshez megkaptam a szükséges engedélyeket. Mint láttam Hazz éppen tweetcam-ozott (Ne kérdezzétek, hogy írják. Nem tudom) magához invitált. Oda is mentem.
-Figyelem Directionerek! Hivatalos. Szerelmes vagyok a húgom legjobb barátnőjébe. Skyler-be. Ja, és ő itt Skyler. Skyler integess a Directionereknek! - számold be Harry a fandomuknak. Amitől én konkrétan lehidaltam. Bármiféle megbeszélés előtt csak így, hopp! Nyilvánosságra hozza. De ha már megtörtét nincs mit tenni. Én is beszállok a játékba.
-Sziasztok,Skyler vagyok. Harry barátnője, és igen tényleg Harry húgának a legjobb barátnője vagyok. És ezennel is hivatalosan be van jelentve, hogy együtt vagyunk! - Harry nagyot nézett, hogy belementem a kis játékba. A következő tettemnél még jobban le volt döbbenve. Hirtelen közel hajoltam hozzá és ajkaimat az övéire tapasztottam. Le rendeztük a kis csókcsatát és jöttek sorra a gyilkos hajlammal rendelkező Directionerek üzenetei, tudjátok csak a szokásos amit egy új 1D barátnő kap. De megint meg voltak azok a kivételek akik örülnek Harry boldogságának. Őket valahogy jobban bírom. Nem is tudom miért...
-Directionerk nekem mennem kell. Silvivel és még néhány lánnyal megyünk vásárolni. Majd még láttok. Sziasztok! - integettem vadul a webkamerának. El is indultam lefele ahol már  mindenki csak rám várt.
-Csak nem most vette el az édes drága bátyám a szüzességedet? - kérdezte tőlem Silvi tágra nyílt szemekkel.
-Nem csak Harry tweetcam-ozott és már hivatalosan is együtt vagyunk. Amit bizonyítottam egy csókkal. - mondtam lányoknak mintha ez olyan természetes lenne. 
-Skyler ne szívass! Akkor megyünk kocsival, mert ha gyalog megyünk te sem éled túl és misem. - jelentette ki Perrie.
-Miért? kérdeztem Perrie-től értetlen arckifejezés kíséretében.
-Mert ők Directionerek. És - ránézett  csuklójára amin nem is volt óra - alig ha tudják 5 perce, hogy Harry-nek barátnője van. És ez köztudott tény, hogy Harry-nek vannak a legbetegebb rajongói. - mondta Pezz.
-Ohhhh, ez esetben Harry a hibás, mert amikor bementem hozzá már elkezdte mondani n meg bele mentem a játékba. - mondtam a lányoknak.
-Ez esetben ő elvisz minket és ő is fog értünk jönni. Ez így lesz,ha tetszik Harry-nek, ha nem! - jelentette ki az elszánt Perrie.
Perrie gyors léptekkel felviharzott az emeletre egyenes Harry szobája fele. Mi lent csak összenéztünk a lányokkal és elkezdtünk röhögni, mintegy csapat retardált kecske. Hallotuk amint Perrie ordibál Harry-nek, hogy most azonnal letolja a seggét a kocsijába és elvisz minket, mert ha nem akkor azt nagyon keservesen meg fogja bánni. Igen, ez ami Pezzink akit ismerünk és szeretünk. Nem sokkal késöbb Harryt rángatva tért vissza közénk.
-Lányok. Indulhatunk. - jelentette ki Pezz.
-Már ideje volt. - mondta Danielle.
Harry kinyitotta nekünk az ajtót és sorra mentünk ki rajta. Harry volt az utolsó, aki be is zárta utánunk az ajtót. A 7 személyes nagy kocsit vittük el. A lányok elhelyezkedtek én pedig elöl foglaltam helyet Harry mellett. Hazz beindította a kocsit és a kocsiban lévő kapunyitóval még gyorsan kinyitotta a kaput. Kitolattunk a kocsival és megcéloztuk a közeli plázát.


***

*Perrie szemszöge, a pláza parkolójában*

-Harry szerintem te menj haza mi meg, majd megoldjuk valahogyan a bemenetelt. - szóltam előre Harry-nek.
-Nem megyek, mert nem fogjátok túl élni. Inkább szólok az ottani biztonságiaknak, hogy jobban figyeljenek a tini lányokra. - adta meg válaszát a kis göndörke.
-Szerintem az jó megoldás lenne. - szólalt meg Kate.
Kiszálltunk a kocsiból amit Harry a kocsikulccsal le is zárt. Irányba vettük a bejáratot ahol már tini lányok tucatjai és "ketté voltak bontva". Egyik oldalt az utálatos, féltékenyek, a másikon pedig a kedves, jót akarók. Mindig meg van ez a két tábor. Bármiről is legyen szó. Akkor lesz a biztonságiaknak nagy munkájuk, ha ez a két tábor össze verekszik. Főleg ha az a verekedés a The Wanted fanok és a Directionerek között vannak. Az lenne az év verekedése. Le lennének alázva az a pár darab The Wanted fan. Az biztos. 

***

*Kate szemszöge, a H&M üzletben*

-Silvi. Ezt a felsőt nem hagyhatod itt! Ha itt mered hagyni akkor majd én utánad viszem. - nevettem el magamat, mondatom végére.
-Igen, Kate. Igazad van. Megveszem. Ezt is. - adta be derekát Silvi egy fekete, szegecses felső megvásárlásának. 
-Kate! Találtam egy rád szabott polót! - kiabált nekem Dani.
-Megyek már. 
-Nézd, nézd, nézd! - mutogatott egy női 'CRAZY MOFOS' feliratú pólót. - mutogatott Dani Niall pólójának a női verziójára. Fehér színű a póló és fekete a 2 sorban elhelyezkedő felirat.
-Ezt most azonnal megveszem. - nyúltam volna az utolsó ilyen pólóért, de még valaki utána nyúlt...
-Ezt én láttam meg előbb! - kezdett el veszekedni véleményem szerint Niall fan.
-Jó, rendben neked adom. De csak azért, mert te is Directioner vagy. - mosolyogtam egy hosszú szőke hajú, barna szemű alacsony lányra.
-Nagyon szépen köszönöm. - köszönte meg illedelmesen, csillogó szemeivel. 


***

-Összességében jó volt ez a kis ruha vadászat. - mondta Dani.
-Ebben egyet kell, hogy értsek. - mondta Silvi.
-Azért kár, hogy csak egy maradt abból a pólóból. - mondta Dani.
-Igen. De szerintem ha, nagyon szépen kérem Niallt biztosan oda ad nekem egyet a több, mint 20 CRAZY MOFOS pólójából. - mondtam Daninek.  
-Lányok nem is mutattam, hogy milyen jó kis leárazott cipőt vettem. - kezdett el kivenni egy cipős dobozt az egyik szatyrából Pezz. Kinyitott és egy vékonyabb bokacsizmát tartott a kezében ami a sarok része tele volt kisebb, nagyobb szegecsekkel. Mintha Perrie-nek tervezték volna.
-Istenien fog rajtad állni. És nagyon jó áron vetted meg. - mondta Silvi Perrie-nek.
-Köszi. Szerintem még menjünk be a kávézóba vegyünk egy-egy kávét és induljunk kifelé, mert mindjárt itt van értünk Harry. - mondtam a lányoknak akik egyetértően bólintottak és el is indultunk a kávézó fele.

***

*Már a fiúk házában, Dani szemszöge*

-Liam, drágám. Olyan jó volt elmenni egy kicsit a lányokkal és jobban megismertük egymást. Mind nagyon kedvesek. - meséltem el szerelmemnek a rövid és tömör beszámolót.
-Ennek nagyon örülök.Nyuszim. - imádom amikor nyuszinak hív. Olyan aranyos becenév a nyuszi - És miket vettél? - kérdezett meg engem Liam. Sorra elkezdte kivenni a felsőket, a cipőket és az új nyakláncomat is megmutattam neki amn egy kis méretű L betű himbálózott. És olyan régies hatása van. Pont ezért akadt meg rajta a szemem.
-Nyuszi ez gyönyörű. Ráadásul a nevem kezdő betűjét viseled. Ez csodálatos. - látszott Liam-en, hogy nagyon tetszik neki és az is,hogy így is jelzem, hogy az övé vagyok.

Ennyit tudtam össze hozni :/ A következő jobb lesz és hamarabb jön. Megígérem!

2 megjegyzés:

  1. Naaaaaaaagyon jó lett
    Akkor most Kate neg Niall még nem járnak?
    Ha nem akk remélem hamarosan igen:)
    Siessss a kövivel ♥

    VálaszTörlés