2013. augusztus 1., csütörtök

6. rész ~ Supermans and superwonans

Itt lenne az új rész élvezzétek :) És akik elsőként szeretnének értesülni az új rész híréről azok csatlakozzanak:
 
https://www.facebook.com/groups/402956993147799/

*Az nap, Louis szemszög*

Ahogy csak tudtam siettem haza a többiekhez, hogy ki részletezzük Silvi szöktetési tervét. Már az utcánkban jártam amikor kaptam még egy SMS-est. Ujjammal végig húztam telefonom képernyőjén és megnyitottam az üzenetet.
Hello, drágám. Megint én vagyok az a te igazi szerelmed, Eleanor. Csak azért írok, hogy ne próbálkozz holnap semmilyen trükkel, mert Greg fog vigyázni Silvire! xX El.
Ha tudná, hogy ezzel a 3 sorral mennyi segítséget adott.
Szia. Persze, hogy nem nem az a fajta vagyok. Louis. 
Amikor elküldtem a választ már bent is voltam a házban. A nappaliba nem volt senki, így tovább sétáltam a konyha felé onnan, pedig az udvarra, ahol mindenki ott ült a fehér székekben. Érkezésemre az egész térsaség felkapta a fejét. Elsőként Harry kérdezett Silvi felől.
-Na, Louis. Mit tudtál meg és hogyan?
-Hát először Eleanor telefonált nekem Silvi telefonjával. És meg van Greg címe. Útána, mint kiderült amíg én Eleanort fogom "boldogítani" addig Greg lesz Silvi-vel a vendég szobában. Szóval nektek kéne valahogy majd holnap este az ablakon kivinni őt.  -meséltem el a fiúknak mindent. Mert már csak ők és Skyler volt a házban a lányokat hazafelé hazakísérték. Gondolom.
-Jó, ez jó ötlet, de most menjünk oda Greg-hez és nézzük meg, hogy melyik ablak az amelyik mögött Silvi van.
Le is írtunk mindent pontokban, hogy melyik cselekmény mit követ akárcsak egy akció filmben. El indultunk Greg-hez a cím alapján a park közelében lévő lakóparkban lakik a 4. emeleten és azon belül a 6. ajtó. Én felmentem az ajtó elé a fiúk meg a lépcsőház hátulján lévő tűzlépcsőn mentek fel. Én navigáltam őket telefonon keresztül.
-Louis! Meg van Silvi ablaka! Gyere le és Niall felvezet ide hozzánk. - közlöte velem a jó hírt Harry.
Jó, rendben. Máris ott vagyok! - ezzel le is tettem a telefont és elkezdtem lefele rohanni. Kimentem a házból és a tűzlépcsőhöz érve Niall várt engem. Felsegített a tűzlépcsőre és már mentünk is Silvi ablakához.

*Ezalatt, Silvi szemszöge*

Csak ültem a szobában és gondolkodtam. Vajon mikor jönnek el értem a fiúk? Ma, holnap, egy hét múlva, nem tudom. Már jó ideje csak ültem és ezen gondolkoztam: "Hol lehetnek?". Hallottam nagyon halk kopogásokat az ablak felől, így megnéztem mi az. Legnagyobb örömömre Harry, Liam és Zayn voltak ott. Harry vadul vigyorgott rám és integetett. Én is integettem volna ha nem lettem volna lekötözve. Láttam, hogy Louis és Niall is felértek a tűzlépcsőn. Amint megpillantottam Louis-t nagyot dobbant a szívem. Azt hiszem ezt hívják szerelemnek. Louis ás Harry valami ilyesmit akartak volna tátogni nekem: Majd késő este haza viszünk! Erre csak bólogattam, mivel a számon díszelgett az a széles fekete színű ragasztó szalag. Meg nyugodtam. Tudtam, hogy este haza visznek. Nem volt okom az aggodalomra. Louis még mutatott nekem jó sok szívet és küldött puszit is. Amit viszonoztam volna, csak hát nem tudtam a körülmények miatt. Egyszerűen Louis a tökéletes fiú. Ő az akivel el akarom veszteni a szüzességemet. A fiúk még integettek majd elindultak lefele.

*Hazafele úton, Louis szemszöge*

-Szörnyű volt látni, hogy Silvi ott van bezárva és megkötözve.
-Nyugodj meg Louis, már nem sokáig lesz ott. - nyugtatott engem Niall, ami jól esett.
-Louis majd El-el hallgassatok zenét. Hangosan. Hogy ne hallja meg amikor leütöm Greg-et. És majd írok SMS-t amikor végeztünk. Kimegyünk Silvi-vel a szobából és hívjuk a rendőröket. Mert azért Greg-nek börtönben a helye Eleanor-ral együtt. - mondta Harry.
-És ráadásul bizonyítékunk is lesz. Az SMS-ek és gondolom az a szoros kötél sem nyom nélküli. - mondta Liam. 
Lassan haza is értünk. Az idegességtől még Niall sem tudott enni. Mindenki csak ült egy helyben és vártuk, hogy 20 óra legyen. Skyler idő közben lejött és ő is akar velünk jönni.
-Srácok, én is megyek veletek! És kész! Silvi a legjobb barátnőm és nem hagynám csereben soha! - jelentette ki nekünk Skyler.
-Jó, jó akkor gyere. - egyezett bele Zayn.
-Én még gyorsan felhívom Gemmát, hogy amint tud jöjjön. De viszont Apának és Rose-nak nem szólok. Legalábbis most nem. - mondta Harry és felhívta Gemmát aki a hír hallatán el is indult hozzánk. Nyolc óra előtt pár perccel csengettek. Harry már ment is ajtót nyitni. Elfordította a kerek ezüst színű kilincset és kinyitotta az ajtót ahol Gemma várta.
-Szia, Harry! Mi van Silvi-vel mesélj el mindent a legelejétől. - mondta ki gyorsan Gemma.
Elkezdődött a gyors mesemondás, mert mennünk kellett. Ezért a történet végét útközben én mondtam el Gemmának. A terv szerint én bemegyek El-hez az ajtón és majd írok Harry-nek egy felkiáltó jelet üzenetben, hogy indulhatnak felfele Silvi-hez.
-Akkor én megyek és nagyon fogok sietni. - mondtam a többieknek.
-Jó, jó. Mi itt megvárjuk az üzenetet. - mondta Zayn.
Gyorsan felmentem a lépcsőn a 4. emeletre és a folyosón végig sétálva felkészítettem magam Eleanor elviselésére. A 6. ajtó előtt megálltam és vettem még egy mély levegőt. Meg nyomtam a csengőt és elém tárult egy nem nagyon kívánatos személy. Eleanor. Magamra öltöttem egy erőltetett mű mosolyt és megcsókolt. Abban a tudatban, hogy Silvi miatt teszem vissza csókoltam. Nem lehetek El-nek gyanús. Beljebb lépve körül néztem a lakásban. Látszott rajta, hogy egy szingli ember lakik itt és pasi. Be mentünk a nappaliba és le lettem ültetve a kanapéra. Amíg elment El a konyhába gyorsan elküldtem Harry-nek azt a felkiáltó jelet üzenetben. Ezzel ők el is indultak a tűz lépcsőn. A terv szerint ha az ablaknál vannak kell kapnom egy kérdőjelet, hogy mehetnek-e be leütni Greg-et. Visszatért a nappaliba El a kezében két pohár pezsgővel.
-Ez itt a tiéd Louis. - adta át nekem az egyiket. És a mű mosoly még mindig ott díszelgett rajtam, de remélem nem fog így maradni az arcom.
-Köszönöm. - vettem át az italt.
-Igyunk ránk és az elkövetkezendő szép időkre! - ajánlotta fel El. Amit el is fogadtam, mert hát kijönnek a rendőrök és nagyon szép jövője lesz a börtönben.
-Igyunk. - adtam meg a választ - És talán feltehetnénk valami zenét abba a CD lejátszóba. Mit gondolsz? - kérdeztem El-től.
-Jó ötlet megyek is és keresek valamit. - kaptam meg a választ tőle. És itt az idő most kell írnom Harry-nek, hogy készüljön. Nem tudom, hogy éppen merre vannak, de meg írom neki, hogy amikor már hall valami zene szerűt akkor indulhat befele az ablakon. Eleanor be is rakott ilyen, hogy is mondjam ducc-ducc zenét. Amit én jól fel is hangosítottam. Amit több, mint valószínű, hogy a srácok is hallanak. Valamivel le kellett foglalnom El-t így üres jelentéktelen beszélgetésbe kezdtünk.

*Harry szemszöge*

-Srácok ti is halljátok a zenét? - kérdeztem a többiektől
-Igen. - mondta Gemma - Gyorsan nézd meg a telefonodat, hogy Louis küldött-e már SMS-t! - utasított engem Gemma.
-Jó, jó nézem. 
Egy mozdulattal feloldottam telefonom képernyőjét és megnyitottam a Louis által írt üzenetet. Amiben azt írta, hogy menjünk.
-Louis azt írta, hogy már most is mehetünk be. - mondtam a többieknek.
-Jó akkor nyomás befele és vigyük ki Silvi-t. - mondta Skyler. 
Én halkan felnyitottam az ablakot és bementem a szobába Greg valamit matatott és nem vett észre engem gyorsan elkábítottam valami löttyel amit Liam adott, hogy ne hogy engem is elvigyenek a rendőrök bántalmazás miatt. 

*Silvi szemszöge*

Úgy örültem amikor megláttam Harry-t, hogy azt szavakba önteni lehetetlen. Felcsillant a szemem mikor megláttam, hogy Gemma is itt van és Skyler, Niall, Liam és Zayn is. Olyan jól esett, hogy mindenki eljött kiszabadítani engem. Gemma jött felém kioldozni a köteleket amik még a székhez tartottak. Elsőként a ragasztó szalagot vette le a számról.
-Gemma! Úgy örülök, hogy látlak. Megölelnélek, de még nem tudlak. - mondtam nővéremnek.
-Én is örülök neked Silvi. Csak ne ilyen rossz körülmények közt találkoztunk volna. Gyorsan kioldozlak. - mondta Gemma - Ezt aztán jól megkötötte az a ribanc! - Gemma utolsó mondatán jót nevettem. Amint ki lettem oldozva Zayn és Niall Liam segítségével is elkezdték vonszolni Greg-et kifele a szobából. Én végig Harry mellett mentem Louis-t keresve. Be léptünk mind a nappaliba.
-Louis! Ezek meg mit keresnek itt? Nem meg mondtam, hogy ne próbálkozz semmi trükkel, mert itt van Greg! - kezdett el hisztizni...
-Pontosabban itt van Greg. - jelentette ki Liam. És vonszolta közelebb Greg-et Niall és Zayn társaságában.
-Mit csináltatok vele? Megöltétek? - akadt ki Elanor.
-De hogy is. Csak alszik egyet a kis Greg. - mondta Gemma. 
-Te fogd be a szádat! Te vagy a másik kis lotyó! - üvöltözött El.
-Liam, fogj le mielőtt kiütöm. - mondta Gemma Liam-nek.
-Jó, le vagy fogva. - Liam csak tartotta vissza Gemmát a két karjánál fogva.
-Niall, Zayn rakjátok le Greget és inkább fogjátok meg Eleanort, ne hogy el szökjön. - mondta Harry.
-Rendben. - mondta Niall.
-Louis, Louis ne hagyd, hogy ezt tegyék velem! És minek van az a fél szív a nyakadban? - szegezte El kérdését Louis-hoz.
-Engedem, hogy ezt tegyék veled, mert nem szeretlek. Én csak is kizárólag Silvi-be vagyok szerelmes. Te engem soha többet nem fogsz érdekelni. A fél szív pedig itt a nyakamban. Silvi igaz szerelmem gyere ide! - hívott oda magához Louis aminek engedelmeskedtem is - Nézd csak meg a szíveink összeillenek. Niall, Zayn MOST kell lefogni El-t, mert most jön az igazi hisztiroham. - úgy örültem neki, hogy Louis átvészelte miattam az Eleanorral töltött bájcsevejt. Ez tényleg nagy kitartásra vall. Főleg, mivel Eleanor-ról van szó.
-Te büdös ringyó, hogy merészelted ezt tenni? Tönkretetted a mi gyönyörű virágzó kapcsolatunkat! - kezdett bele a kiabálásba El.
-Eleanor. A mi "kapcsolatunk" már elvolt cseszve mondjuk ki nyíltan. - vágott vissza Louis El-nek. Én meg csak inkább elbújtam Louis-hoz aki védelmezően ölelt engem. És olyan jó volt. Olyan meg melengető érzés és egyben a hideg rázott engem jó értelemben. Tudjátok amikor hozzád ér egy olyas valaki akibe szerelmes vagy.
-Skyler hívd ide a rendőröket! - utasította Harry Skyler-t.
-Jó megyek.
-Ezt most nem mondjátok komolyan? Nem elég, hogy Louis összejött ezzel itt. Még a rendőröket is kihívjátok?
-Igen. Kihívjuk. Mert amit ti itt csináltatok az ember rablás. - mondta Liam.
-Azt mondta a központos csaj hogy 5 perc és itt vannak. - jött vissza Skyler.
-Jó. Addig is El-t fogjátok kicsit lazábban nehogy még itt elkezdene kamuzni... - mondta Gemma. Zayn és Niall szót is fogadtak neki. Hamarosan ki is jöttek a rendőrök.
-Jó, napot. Mi is történt itt pontosan? - kérdezte a biztos úr.
-Hát az úgy volt, hogy... - és felváltva meséltük neki a történteket. Meg mutattuk az SMS-eket, a kötélnyomokat a csuklómon amit le is fényképezett. Tisztára, mintha a CSI: Miami-ban lennénk. Aztán Elanort is ki kérdezte. És egy speciális teszt segítségével meg állapította a beszéde és a reakciói alapján, hogy Eleanornak nem csak, hogy börtönben a helye - több évre - hanem azt a több évét is elmegyógyintézet fogja tölteni. 
-Nagyon jól kiterveltek mindent uraim és hölgyeim. De ilyen esetben ha van már kézzel fogható bizonyíték az ember rablásra mindenképp keressék fel a Rendőr kapitányságot. - oktatott ki minket a bajuszos, öregecske rendőr úr.
-Mi akartunk szólni, de életem szerelmét csak nem hagyhattam itt ilyen romlott társaságban. - mondta a rendőr úrnak Louis.
-Áhh, értem! Szóval maga Rómeó és a kis hölgy, pedig Júlia? - kérdezte a rendőr Louis-t. 
-Hát, igen valami olyasmi. - mosolyodott el mondata végére, miközben még mindig karjai között tartott engem.
-Jól van. Mindjárt mehetnek, csak még kérem segítsenek az urat is berakni a kocsiba. - mondta a rendőrúr.
-Persze, hogy segítünk. Igaz Niall? - kérdezte Harry Niall-t.
-Igen, ez természetes. - mondta Niall.
Harry és Niall valahogy valamilyen úton, módon levitték Greg-et még mindig önkívületlen állapotban a rendőr kocsiig. Ilyen sok izgalom után még jó, hogy Niall meg éhezett, hisz az idegességtől, még ő sem tudott enni a többikkel együtt. Haza fele gyorsan rendeltünk valami ehetőt a Nando's-ban elvitelre. Most olyan furcsa, hogy Louis el nem engedett mióta oda hívott magához még Greg lakásán. Remélem azért pisilni el mehetek egyedül. Úgy érzem azt nem kell néznie, hogy, hogyan pisilek. Haza is értünk hamar. A 4 fiú Gemmával és Skylerrel leültek enni. Én felmentem a közös szobánkba, hogy fel rakjam tölteni a telefonomat. Louis még oda is követ engem. Olyan kis édes.
-Louis, ugye azt tudom, hogy pisilni és fürdeni nem jöhetsz velem még 6 napig. De azután is egyedül szeretnék pisilni, ha nem lenne nagy gond. - mondtam kék szemű hercegemnek.
-Jó. Pisilni elmehetsz egyedül. De amint megtörténik 6 nap múlva ami meg fog együtt fogunk fürdeni egy nagy kád vízben tele rózsákkal és körülötte gyertyákkal. Olyan romantikusan. 
-Ohh... Látom, te nagyon a kedvemben akarsz járni. De ne rövidítek az ígéretemen. - mondtam Louis-nak.
-Erre a különlegesen jó és kivételes aktusra megéri várni. - és megint csak bekövetkezett. El pirultam. Pedig már egész jól bírtam nélküle. Na, mindegy.
-Louis, szerintem együnk valamit, mert majd éhen halok. 
-Jó, rendben, de csak ön után hölgyem. 
-Ohh, maga milyen udvarias. - benne vagyok én az úri-hölgyi beszédben.
Megettünk azt ami még maradt, de legalább maradt. Gemma haza is ment, de előtte megbeszéltük, hogy holnap tartunk egy csajos napot. Én, Skyler, Gemma, Perrie, Kate és Danielle is jön. Jó lesz kicsit részletesebben meg ismerni Danielle-t. Amíg a fiúk filmeztek Skyler-rel felváltva elmentünk fürdeni és közben vigyáztunk egymásra nehogy Harry vagy Louis "véletlenül" benyisson. Frissen fürödve Skyler még gyorsan átment egy kicsit Harry-hez és meg meglesem Louis-t és viszek neki jó éjt puszit. Meg álltam Louis nagy barna ajtaja előtt. Közelebb hajoltam és kopogtam hármat.
-Szabad! - kaptam meg a választ a bemenetelre.
-Szia Louis. Hoztam neked a jó éjt puszidat. - mondtam Lou-nak.
-Az jó, de ma este is velem kell aludnod. Azt az érzést amikor megtudtam, hogy hol vagy és kikkel azt nem lehet elmondani. Hihetetlenül féltettelek. Azért sem engedtelek el. És most sem foglak. Egész este téged foglak ölelni. Nem engedem, hogy nélkülem aludj. - jelentette ki Louis.
-Én is nagyon féltem, főleg El-től, hogy mit fog elem tenni. És szerintem is jobb itt a hercegem mellett aludnom, mint a szobámban egyedül az ágyamon.
-Ez esetben, szerintem mehetnénk aludni. Holnap úgy is sűrű programod lesz.
-Befeküdtünk Louis pihe puha ágyában és álomra hajtottam felemet Louis mellkasán. Megint csak végig futott rajtam az a hideg rázás, de egyben melegség is futott végig rajtam, amikor Louis napbarnított mellkasához értem. Nem sokára alább hagyott ez az izgatottságom és végül csak el aludtam.

Ennyi volt a 6. rész komikat várom! És akik elsőként értesülnének az új részről, lépjetek be a fent említett Facebook csoportba :)
xX Silvi

11 megjegyzés:

  1. Istenem ez a rész nagyon jó volt !!! Alig várom a 7.részt!!!! <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A 7. részben terveim szerint egy jó kis csajos nap lesz :33 eddig ennyi ötlet van meg :D

      Törlés
    2. A csajos nap az jó.....lehetne benne egy kis kavarás hogy louis nem engedi el silvit és ő is velük megy valahová....de rád bízom a google írást :)

      Törlés
    3. Bocsi nem google hanem blog :) :) ;)

      Törlés
  2. Ez egyre jobb és jobb lesz;) Kíváncsi vagyok a 7-re! Remélem, hogy annyira fog tetszeni mint a többi, és jó hosszú lesz;P

    VálaszTörlés
  3. Ezzz negyoon jóóó leett gyorsan kövitt nem bírom kivárnii :))))-Lili

    VálaszTörlés
  4. Ügyi vagy Szilvi, csak így tovább :)
    ~Laura_Horan

    VálaszTörlés
  5. Szilvi baromi jó lett csak így tovább :)
    GYOOOOOOOOOOORSAN A KÖVITTT :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó! Alig várom a 7. részt! ^^ Hamar a kövit! <3

    VálaszTörlés
  7. kövit gyorsan és meglepi nálam http://myunclesfriend-justinbieber.blogspot.hu/2013/08/1dijam.html

    VálaszTörlés