2013. július 27., szombat

5. Rész ~ Soha semmi sem lehet tökéletes

Sziasztok! Láttam jött pár új olvasó és szívesen venném ha feliratkoznának és belépnének a csoportba :**


*Másnap reggel, Louis szemszöge*

Reggel amikor felkeltem Silvi még mindig rajtam aludt olyan édesen szuszogott. Nem volt szívem felkelni inkább megvártam amíg felkel. Nagyjából 20 perc telhetett el amikor ő is felkelt.
-Jó reggelt Csipkerózsika! - köszöntöttem szerelmemet.
-Neked is jó reggelt. Te mikor keltél fel? - kérdezte tőlem álmos hangján
-Csak pár perce keltem fel én is, és nem volt szívem felkelteni téged. Olyan édesen aludtál. - mosolyogtam szerelmemre.
-Ohh, értem.
-Öltözz fel és gyere le reggelizni. - mondtam Silvi-nek
-Jó megyek válogatok ruhát és megyek le. - válaszolt nekem Silvi.

*Silvi szemszöge, a közös szobában Skyler-el*

Elkezdtem válogatni a ruhák között majd ezt választottam ki és raktam az ágyamra:

Amikor már a melltartó is rajtam volt hirtelen kicsapta az ajtót Louis.
-Áááááh! Louis! Öltöztem volna. - kezdtem magam takargatni a kezemmel kisebb, nagyobb sikerrel.
-Nagyon sajnálom én csak megakartam kérdezni, hogy mit kérsz reggelire. De nem bánom, hogy megláttalak, mert roppant vonzóan nézel ki. - ekkor közelebb lépett hozzám és bele súgta a fülembe a következő mondatokat.
-Alig várom, azt a bizonyos estét, hogy minden ruhát lehámozzak rólad. - és ezennel rákká változtam mégis jól eső bizsergés futott végig az egész testemen. Én még nem vagyok hozzászokva, hogy egy ilyen szexi pasi ilyeneket súgjon a fülembe. 
-Oké, de ahhoz még várnod kell 6 napot. - mondtam hirtelen.
-Jó, de remélem addigra leszoksz a folytonos pirulásaidról, de ha nem akkor majd én segítek. - kacsintott szerelmem.
-Jól van, de most inkább hagyj öltözni. - megfordultam egy pillanatra a telefonomért. Majd egy bizonyos személy rácsapott a fenekemre. Vajon ki volt az?
-Louis! - szóltam rá.
-Ez az első lecke a pirulás elhagyásában. - kezdett el nevetni - Jó, inkább hagylak is öltözni.
Végül magától kiment a szobából, ami nekem gyanús volt. Szépen lassan odasétáltam az ajtómhoz és hirtelen kinyitottam, majd egy hasra esett Louis-sal találtam szembe magam.
-Szia, drágám csak nem nézegettél volna engem? - kérdeztem Lou-tól.
-Sziiia, hát ami azt illeti... Igen. Bevallom az igazságot.
-Már mondtam, hogy még 6 nap.
-Jóó, de te nem tudod elképzelni mennyire észveszejtő vagy. Te számomra olyan, vagy mint a drog. Ha nem kapom meg a napi dózisomat, akkor azt senki sem éli túl!
Erre csak nevetni tudtam. Majd kaptam egy csókot és egy kis fenék pacsit. Majd meg vártam, amíg lement Louis, hogy nyugalomban feltudjam venni a kiválasztott ruháimat. Amint rendbe szedtem magam és leindultam a konyhában ahol már mindenki ott volt rajtam kívül. Köszöntöttem őket egy szimpla 'Jó reggelt-el' és kész. Aki már nem volt kómás az vissza köszönt. És láttam, hogy Niall nagyon magyaráz valamit így én is leültem az asztalhoz és hallgattam a beszámolót.
-Képzeljétek tegnap találkoztam egy olyan gyönyörűséges Directionerrel, hogy azt elmesélni nem lehet. Kate Ross a neve és ma is találkozni akarok vele. És olyan gyönyörű!  - fejezte be a beszámolót Niall. Úgy látszik egyszer csak mindenkire rá talál a szerelem.
-Silvi te hol aludtál az éjszaka? - kérdezte tőlem Skyler.
-Ezt én is kérdezhetném tőled! Tényleg. És, te hol aludtál kedves barátnőm? - válaszoltam Skyler-nek egy újabb kérdéssel.
-Én Harrynél aludtam. Mi evvel a probléma? De még mindig szűz vagyok, nyugi. - válaszolt Skyler
-De nem sokáig... - mondta halkan Harry.
-Na, de te még mindig nem mondtad, hogy hol aludtál! - mondta Skyler.
-Én a legcsodálatosabb pasi mellett aludtam ami elmondhatatlanul jó érzés volt. Egy olyas valaki mellett álomra hajtani a fejedet akit igazán szívből szeretsz elmondhatatlan jó érzés. - mondtam el Skyler-nek a hosszú monológomat.
-Ohh... értem. 
-Silvi, tényleg ilyen érzés volt mellettem aludnod? - kérdezte Louis.
-Igen tényleg. Miért? - kérdeztem vissza.
-Hát, mert ilyen szavakkal még senki sem írt le egy olyan velem töltött éjszakát ahol csak aludtunk. - adta meg válaszát Louis.
Megettük a reggeli szendvicsünket amiket egy pohár tea kíséretében fogyasztottunk el. Majd Skyler-el felmentünk a szobánkba egy kicsit netezni Harry laptopján. Mindketten felmentünk Facebook-ra, Twitterre és Ask.fm-re és mind a három közösségi helyen elég érdekes üzeneteket, kérdéseket és kijelntéseket kaptunk... És mindegyik "típus"-ból több volt. Íme néhány a sok közül:
-Te most tényleg Harry húga vagy?
-És most tényleg összejöttetek Louis-sal?
-Te sokkal szeb vagy, mint Eleanor.
-Hova lett Eleanor?
-Mióta jársz te az én Louis-ommal?
-Te még rondább vagy, mint a másik volt...
-Hogy, hogy Harry-nek van egy húga?
És Skyler ilyen kérdéseket, kijelentéseket kapott:
-Te meg ki vagy és mit keresel Harry közelében?
-Nagyon cukik vagytok Harry-vel.
-Láttalak téged Harry-vel és nem vagy nagy szám!
-Hol ismerted meg Harry-t?
-Hagyd békén az én Harry-met!
-Látom te is derült égből barátnő vagy.
Elképedtünk, hogy néhányan milyen pofátlanok tudnak lenni... A szép kedves kérdéseket megválaszoltuk a kijelentések tovább írtuk és az utálkozókat meg csak kitöröltük. Szóval 10 perc múlva több, mint 18 millió Directioner fogja megtudni, hogy Louis és Eleanor szakítottak és Louis összejött Harry féltesójával. És Harry féltesójának a barátnője meg összejött Harry-vel. Szóval már lelkileg készülnünk kell a Directionerekre. Lementünk a fiúkhoz  hogy megkérdezzük őket mit csinálunk ma, hogy jó-e a mostani öltözékünk.
-Amm... srácok mi lesz ma? Úgy értem mit vegyünk fel?
-Hát mivel lesz 20-25 fok, ezért úgy gondoltuk, hogy ma itthon fogunk medencézni. - szólalt meg Liam - Szóval akkor én áthívom Danielle-t. Niall te meg áthívhatnád azt a híres Kate nevezetű lányt akiről már annyit meséltél. - fejezte be mondani valóját Liam.
-Na, Liam ez a legjobb ötleted a mai napon. Fel is hívom Kateit. - pattant fel a kanapéról Niall.
-Egy szó mint száz elég egy póló rövid nadrággal ás alá egy fürdő ruha. - magyarázta nekünk Zayn - És ha nem tudtok választani színek terén szóljatok. Perrie szerint nagyon jó a stílus érzékem még a lány ruhákban is.
-Jó, rendben akkor te leszel az első akit megkérdezünk. - szólalt meg Skyler.
Szóval akkor felmentünk átöltözni, mert hát mi nem pont a melegebb időre voltunk felöltözve. Végül ezeket választottuk bikini téren:

A bikinikre maradt rajtam mai eddig is volt. Skyler-nek meg kölcsön adtam a Jack Daniel's pólómat amit egy farmer shortal és egy fehér magas szárú tornacipővel. Én még összefogtam a hajamat, Skyler-nek pedig én befontam. Lementünk az udvarra a fiúkhoz akik már fürdőnadrágban voltak és pólóban. Mikor kiértünk a kert ajtón mind az öt párszem ránk szegeződött. Én elég zavarba jöttem, mert nem vagyok hozzá szokva, hogy ennyien nézzenek engem. Skyler már megszokta, mert neki már volt ezelőtt néhány pasija - és több önbizalma is van, mint nekem - nekem meg csak kettő. Szóval a lényeg, hogy nekem már rákvörös lett a fejem, ezért Louis gyorsan az ölébe húzott engem, amíg el nem múlik arcom pirossága. Amikor felnéztem láttam, hogy Skyler bekerült Hazzi ölébe és annyira összeillő párost alkotnak ketten. Tekintetem barna hajú hercegemre tévedt aki ennyit mondott nekem és épp úgy, hogy csak én halljam.
-Silvi szerelmem. Elképesztően nézel ki nincs okod zavarban lenni. Gyönyörűen áll rajtad ez a ruha. És kíváncsi vagyok a fürdő ruhádra. - kacsintott mondata végén barna hajú hercegem.
-Hát a fürdő ruha nem áll rajtam valami jól, mert kis gyerekként nagyon hirtelen elhíztam és emiatt berepedt néhány helyen az oldalam ami még mindig látszik ha közelről nézed. Most is csak azért vagyok normális testalkatú, mert 14 évesen lefogytam 14 kilót. Hosszas edzésekkel és étrend váltással.
-Silvi nekem mindegy, hogy, hogy nézel ki én mindenhogyan szeretni foglak. 
Ez a mondata nagyon megnyugtatott. Ilyen mondatot még nem hallottam egy fiútól sem. Főleg nem olyantól akivel együtt voltam. Eme megható pillanat után nem hagyhattam csók nélkül Louis-t. Amint vége lett hosszas csók csatánknak. Csöngettek.
-Kinyitom! - pattant fel Nialler a székéből.
Mind tudtuk, hogy bizonyára Kate jött meg. És igazunk is volt, mert ír barátunk visszatért eme gyönyörű lány jelenlétében:

Niall bemutatta nekünk Kateit, de nekem nem kellett már ismertem Kate-t. Együtt jártunk óvodába.  
-Kate, te vagy az? Már ezer éve nem láttalak! - mondtam Kate-nek
-Szia, Silvi. Igen már rég nem találkoztunk. - mosolyodott el.
-Te honnan ismered Kateit? - kérdezte tőlem Niall.
-Együtt jártunk régen óvodába. - mondta neki Kate.
-Ohh, értem. - mondta Niall
Még megvártuk Perrie-t és Liam legújabb randi partnerét akinek a neve Danielle. Mint kiderült Danielle táncosként valamint modellként dolgozik. Nagyon szép lány és gyönyörű göndör fürtjei vannak. Azt hiszem ez is tetszett meg Liam-nek annyira benne. Így, hogy már mindenki meg érkezett sorra bekerültünk a medencébe. Ja, és persze a lányokon ilyen fürdő ruhák voltak láthatók:
Skyler kedves gyorsan belökte Harry-t a vízbe és ő meg utána ugrott bombát formálva. A többiek meg csak simán bementek a medence szélén lévő lépcsőn. Viszont én nekem nem volt sok kedvem levenni a pólómat... Amit Louis észre is vett.
-Silvi, gyönyörű vagy. Nem kell szégyenlősnek lenned. Gyere! - hívogatott a medence felé.
-Jó, jó. Megyek már.
Szépen lassan levettem a rövidnadrágomat és a pólómat. Amikor indultam volna befele nem találtam az én kis Boo Bear-emet. Már meg akartam kérdezni a többieket amikor valaki hirtelen felkapott menyasszonyi stílusban, majd hopp! Bent is vagyokunk a vízben. Persze Louis volt az hát ki más. Zayn hozott ki felfújható labdákat meg 'fánkot' amibe bele lehet ülni. A vízben el labdázgattunk. Amikor már 12:30 körül járhatott az idő a fiúk elhatározták, hogy ők éhesek és elmennek kajáért.
-Silvi te is gyere velünk! - mondta nekem Lou
-De én itthon maradok nem lesz semmi bajom. - nyugtatgattam Louis-t.
-Jó, jó. De a telefonod legyen nálad felhangosítva. - utasított engem Louis.
Még adtam Lou-nak egy csókot és el is indultak. Amikor már pár perce voltam a házban egyedül jött egy SMS-em Greg-től.
Szia Silvi! Van kedved most találkozni velem a parkban? Ha van akkor írj vissza. :) Greg.
Mi baj lehet belőle, ha el megyek Greg-gel a parkba egy kis sétára. Ezért gyorsan vissza is írtam neki.
Szia. Persze, hogy van 20 perc múlva ott találkozunk. :) Silvi.
Átöltöztem a ruhámba ami korábban volt rajtam, megfésülködtem. És még gyorsan raktam egy papírt az ajtóra belülről amire ezt írtam:
Sziasztok! Elmentem Greg-gel találkozni a parkba. Telefon van nálam majd jövök. xX Silvi.
Ráragasztottam az ajtóra és már indultam is a park felé. Remélem nem fogják leharapni a fejem amiért nem maradtam otthon. 10 perc séta után oda is értem a parkba, ahol már Greg várt engem.
-Szia. - köszöntött engem Greg.
-Szia.
-Meg hívhatlak egy kávéra? - kérdezte tőlem Greg.
-Igen, miért is ne.
-Ohh, a francba! Otthon maradt a tárcám. Esetleg van kedved velem hazamenni a tárcámért? - kérdezte tőlem Greg.
-Persze. - feleltem neki.
El is indultunk Greg lakása felé ami nem messze volt a parktól. Még felmentünk a 4. emeletig a lépcsőn, majd be a 6. lakásba. Greg kinyitotta az ajtót és amint beljebb kerültem érdekes személlyel találtam szembe magamat. Eleanor volt az. Azt az érzést amint megláttam azt a nőt nem lehet leírni!
-Hello, Eleanor.  - köszöntem neki.
-Szia Silvi. Örülök az újbóli találkozásnak. - szegezte felém sátáni tekintetét.
-Greg, Eleanor mit keres itt? - kérdeztem tőle szinte már remegő hangon.
-Tudod, Silvi én igazából Eleanor unoka testvére vagyok. És mi mostantól nem engedünk el téged. Legalábbis addig, míg Louis nem jön össze megint El-el. És ez az egész, hogy találkoztunk a parkban és, hogy most itt vagy mind El tervének a része. - vallotta be Greg az igazságot amin én elképedtem.
-Gyerünk, Greg kötözd már meg! - adta ki a parancsot Eleanor.
Tudtam, hogy innen nincs kiút. Hagytam magam kötözzenek meg. De még elrejtettem a nyakláncot a pólóm alá ne hogy Eleanor meglássa és letépje a nyakamról. Greg be rángatott engem a vendég szobába leültetett engem egy székre és hozzá kötözött. majd beragasztotta a számat. Nagyon féltem. De legbelül mégis éreztem, hogy nem maradok itt sokáig. Louis nem hagyna itt engem. Már több, mint egy órája ültem a szobában, amikor jött egy SMS-em amit a telefonom rezgéssel jelzett. Nagy nehezen sikerült kiszednem a hátsó zsebemből a telefonomat, de leesett a földre. Lerúgtam a cipőmet és megnyitottam az üzenetet, Louis írt.
Silvi! Hol vagy? Mi itt vagyunk a parkban és téged sem látlak és azt a mitugrász gyereket sem. Írj vissza! Mindenki nagyon aggódik miattad. :( Szeretlek xX Louis.
A két lábammal sikerült a számba raknom a telefon, tudom, hogy undorítóan hangzik, de hát mit tehettem. A számból vissza raktam az ölembe a telefon. Szerencsére Greg nem tud jól csomózni, így kiszabadult az egyik kezem. Vissza is írtam egy rövidke kis üzenetet Louis-nak.
Louis! Itt vagyok Greg-nél és kiderült, hogy El unoka tesója és elraboltak engem. SOS! Szeretlek xX Silvi.
És épp idejében küldtem el az üzenetet, mert már hallottam, hogy fordul a kilincs és bejött hozzám Eleanor.
-Szia. Csak nem szökni próbáltál? Majd én jól meg ködözlek nem úgy mint az a szerencsétlen...
Tényleg jó alaposan meghúzta azt a kötelet. Szerintem ennek nyoma marad.
-Mit keres itt a telefonod? 
Elolvasta az üzenetet és dühösségtől vöröslő fejjel elhagyta a szobát. Nem tudom, hogy meddig leszek itt bezárva, megkötözve, de remélem nem túl sokáig.

*Ezalatt Louis szemszöge*

Csak ültünk a parkban és gondolkoztunk, hogy most mi legyen. A rendőrségnek nem szólunk, mert azok nem csinálnak semmit. Az egyetlen lehetőség ha itt maradunk a parkban. Ha Greg erre fele lakik egyszer csak meg fogjuk látni.
-Srácok, szerintem felváltva maradjunk a parkban. Valamikor csak fel fog tűnni az a szemét. - javasoltam a többieknek. 
-Jó, ez jó ötlet. - mondta Harry - Szóval akkor gondolom Louis akar kezdeni. Utána én, Niall, Liam és Zayn. Ebben a sorrendben. Szerintem mi menjünk haza. Louis, te pedig vegyél magadnak egy kávét.
-Jó, rendben. - mondtam Harry-nek.
A többiek hazamentek én meg elmentem és vettem egy kávét. Már meg ittam a kávémat, amikor meg szólalt a telefonom. Meg néztem a kijelzőt és Silvi neve volt rajta. Hihetetlen gyorsasággal felvettem és beleszóltam.
-Szia Silvi! Hogy vagy? Hogy tudtál telefonálni? 
-Nyugi van. Silvit szabadon engedem, ha megint összejövünk. - meghallottam Eleanor hangját. A hideg futkosott a hátamon. De egyben kitaláltam egy egész jó tervet...
-Jól, van. De tudnod kell, hogy én megyek oda hozzád és én viszem el onnan Silvi-t. - sorolta a feltételeimet. 
-Jó SMS-ben megírom a címet és itt várlak szerelmem. Pontosabban ma késő este. - valahogyt az első mondat második fele jobban hangozna Silvi szájából.
-Jó, rendben. - mondtam szerelmem fogva tartójának.
Ezzel le is tettem. Majd meg jött az SMS a címmel. Felhívtam Harry-t, hogy meg van mit fogunk tenni. Haza is siettem a pontos szöktetési terv meg beszéléséért.



Ennyi volt az 5.rész remélem tetszett. És lehet izgulni Silvi sorsa felől. :) Szerintetek milyen tervet ötlött ki Louis? Komiba! :D
Már ma este elkezdem írni a 6-at és amint kész lesz kirakom. xX Silvi.










7 megjegyzés:

  1. Ez nagyon nagyon nagyon jó lett siess a kövivel!!:D-Lili

    VálaszTörlés
  2. Juuuuuujj! Nagyon siess! Nagyon jókat írsz:) Nagyon remélem, hogy hamar tudom tovább olvasni és remélem Louis jól tervelte ki a szökést!!
    xoxo

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon jó blog amiket eddig olvastam azokat nem fejezte be az írója de te remélem nem vagy ilyen !!! Ma kezdtem el olvasni és nagyon meg tetszett alig várom a kövi részt :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem. Én úgy vagyok vele, hogy ha valamit elkezdtem azt már illik is befejezni. Főleg, mert olvassátok és az olvasóimnak nem okozhatok csalódást. :) És már íródik a 6. rész ;) xX Silvi.

      Törlés
  4. Mikor lesz kész a 6-os rész?:)

    VálaszTörlés
  5. Hát már majdnem megvan, hogy Silvi kiszabadul :D Ez a rész azért tart sokáig, mert kell az ihlet, hogy mit hogyan és kivel :D de igyekszem :3

    VálaszTörlés