2013. július 19., péntek

3. rész ~ Az első napunk Londonban

Hello, hello emberek! Hihetetlenül örülök a 4 rendszeresnek, és a 4 kommentnek :) Az elkövetkező 2 hétben nem tudom milyen idő közönként hozom a részeket,mert apunál leszek, ahol bizony harcolni kell a gépért. De nyugi van igyekszem!

*Silvi szemszöge, másnap reggel*

Olyan jó volt az elmúlt délután, hogy azt szavakba nem lehet önteni. Lehet, hogy ez most nagyon furcsán fog hangozni, de több, mint valószínű, hogy bele fogok szeretni a bátyám legjobb barátjába. A tegnap este egyszerűen csodálatos volt. Én, Louis és a csillagok. Minden olyan egyszerű, mégis tökéletes volt, addig, amíg el nem aludtam. De az a gesztus, hogy menyasszonnyi stílusban hozott fel engem, ahelyett, hogy felébresztett volna az is olyan aranyos volt tőle. Amikor is végre végig gondoltam a tegnapi eseményeket,elegem lett abból, hogy Skyler még mindig alszik, így hát felébresztettem.
-Jó reggel álomszuszék! - köszöntöttem amint kinyílt a szeme
-Néked is jó reggelt. És láttam ám tegnapeste amikor Lou fel hozott téged és olyan cukik voltatok. De hol voltál?
-Hát lent az udvaron nézegettük a csillagos eget édes kettesben. - mosolyodtam el mondatom végére.
-Ohh, hát ami azt illeti nekem is volt egy kis kalandom a bátyáddal és nem szexuális értelemben. 
-Akkor milyen?
-Hát amikor te a fürdőszobában voltál áthívott engem a szobájába és hát nekiszorított a falnak és azt mondta: Remélem holnap van kedved velem meg a többiekkel felmenni a London Eye-ra. Ugye? Mert ha nem akkor túl kevés ilyet fogsz kapni. - és itt kaptam tőle egy puszit ami aztán átment egy rövidke csókba. És persze igent mondtam neki szóval ma megyünk a London Eye-hoz!
-Ez nagyon jó, hogy megyünk oda, de várjunk csak egy percre! Te akkor máris smároltál Harry-vel? - kérdeztem döbbenten
-Hát lényegében igen.
-Jó, de inkább öltözzünk fel. - mondtam ki végül
-Szerinted Silvi így jó leszek? - kérdezte Skyler miközben már ezeket viselte:
-Ez egyszerűen tökéletes Harry meg se tud majd szólalni tőled! - mondtam álmélkodva.
-És,te Skyler mit gondolsz az én szettemről? - kérdeztem barátnőmet miközben megpördültem, hogy jól szemügyre vegyen engem. Ezekben a ruhadarabokban:


-Azért Louis sem fog panaszkodni! 
-Ohh, az jó. - mondtam elpirulva.
Még elvégeztük külsőnkön az utolsó simításokat és már indultunk le a konyhába valami reggeli féleséget keresve. Amikor leértünk furcsa látvány tárult szemünk elé. Az összes fiú sürgött, forgott a konyhában és az étkezőben.
-Hűha! Valakik nagyon csinosak ma. - köszöntött minket Harry
-Nagyon köszönjük szépen. - válaszolt neki Skyler
-Silvi, te egyszerűen... - és nem tudta befejezni a mondatát Louis, mert köszönés képen kapott tőlem egy arcra puszit. Amitől ismét csak nem jutott szóhoz.
-Neked is jó reggelt, Louis és köszönöm.
-Valaki itt nagyon elpirult... - célzott Liam Louis-ra.
-Amúgy lányok mivel, hogy ez az első teljes napotok nálunk és Londonban gondoltuk ma elmegyünk a London Eye-hoz. És délután pedig a Big Ben-hez. Ja, és persze a környéken kicsit körbe is vezetünk titeket  ha  már egész nyáron itt lesztek! - mondta Liam
-Jó! Akkor szerintem mi Silvi-vel már készen is vagyunk a nagy város nézéshez. - jelentette ki Skyler.
-Reggeli! Asztalhoz! - kiabálta nekünk Niall a konyha melletti étkezőből.
-Ma reggel biztos nagyon korán keltetek, hogy ennyi mindent meg csináljatok. Igazán nem kellett volna. - magyaráztam a fiúknak.
-De, igenis kellett! Az első Londoni reggeleteknek mégsem ehettek tegnapi hideg pizzát. - szólt vissza nekem Zayn
Erre inkább nem mondtam semmit és elkezdtem ennyi a pirítósomat egy tea kíséretében. Miután mindenki megette a reggelijét a fiúk még összeszedték magukat. Mi pedig Skyler-rel fel mentünk a fürdőszobánkba fogat mosni, még egyszer. Mi már vagy 5 perce lent vártuk a fiúkat amikor végre kész lett mindegyik és végre el indulhattunk. Ismét gyalog mentünk, hogy útközben azért meg mutatják a környéket. 20 perc séta után már oda is értünk a London Eye-hoz. És Élőben még nagyobb és elképesztőbb, mint így képen.

-Hűha! - mindössze ennyit tudtunk mondani Skyler-rel az elénk táruló látványról.
-Igen mi is ezt mondtuk elsőre. - szólalt meg Louis
-Gyertek, álljunk be a sorba! - mondta Hazza
Beálltunk a sorba és nemsokára már be is szállhatunk a mi kis fülkénkbe.
-Lányok valamelyik ötök fél a magasban? - kérdezte tőlünk Niall
-Én aztán nem! - mondta Skyler
-Ami azt illeti én egy kicsit félek a magasban... - mondtam ki alig hallhatóan.
-Gyere Silvi, mellettem nem fogsz félni. - hívott oda magához Lou
-Jól van.
És ezzel szépen lassan elindultunk. Ahogy egyre feljebb értünk Louis hozzám fordult.
-És most félsz? - kérdezte miközben gyönyörű kék szemeit az én barna szemeimnek szegezte.
-Ha itt vagy mellettem, akkor nem. - mosolyodtam el.
-Akkor amíg földet nem érünk én el nem eresztelek téged!
-Jó, renden. - mondtam vigyorogva.
Amikor már majdnem felértünk a legmagasabb pontra Skyler meg szólalt.
-Úristen, nem hittem volna, hogy ilyen magas lesz a legtetején! - mondta Skyler levegőért kapkodva.
-Skyler, jól vagy? - kérdezte tőle Harry
-Hát nem egészen,nagyon-nagyon magasan vagyunk...
Amin kimondta Skyler az utolsó mondatát Harry átölelte és Skyler az arcát Harry mellkasához nyomta. Nyugtatás képen Skyler kapott Harry-től a fejére egy puszit. Amikor már elhagytuk utunk legmagasabb pontját úgy kezdett Skyler lenyugodni. Majd mielőtt talajt értünk volna a szemem sarkából láttam,hogy Harry megcsókolta Skyler-t. Ezt muszáj tudatnom Lou-val.
-Louis nézd! - mondtam neki suttogva miközben Harryék felé mutattam, amit persze Niall, Zayn és Liam is észrevett.
-Éljen a szerelmes pár! - kiáltott fel Niall. Amin mind nevetésbe kezdtünk, még Harry és Skyler is.
Éppen szálltunk kifele a kabinunkból és észre sevettem, hogy Louis amikor előre engedett engem utána meg fogta a kezemet és összekulcsolt kézzel sétálgattunk amit Liam észre is vett.
-itt egy újabb gerlepár! - kiáltotta el magát Liam. Amit prsze észre is vettek a Directionerek és meg rohamoztak minket. Csak úgy menekültünk meg,hogy Zayn felhívta Paul-t, hogy vészhelyzet van. Pár perc múlva már meg is érkezett a megmentőnk.
-És kik ezek a szép leányok? - kérdezte Paul a fiúktól.
-Paul, ő itt Silvi Styles a féltestvérem. Eme gyönyörű lány, pedig Skyler Morgan, Silvi legjobb barátnője. - fejezte be Harry a bemutatásunkat.
-Szia Silvi. Már hallottam rólad és Harry-ről pár történetet, nagyon örülök a találkozásnak! És hello Skyler, szintén örülök a találkozásnak! - mondta nekünk Paul
-Mi is nagyon örülünk! - mondtuk egyszerre Skyler-tel.
-Ti mindig egyszerre beszéltek? - kérdezte a mellettem ülő Louis
-Igen, néha szoktunk.
-És amúgy most merre is vigyelek titeket? - kérdezte Paul
-Haza. - mondta Niall
-Oké.
-Jaj, Paul te le is maradtál a legújabb pletykákról! - kezdte Liam az élmény beszámoló szerűségét.
-Tényleg? Akkor mond csak el szépen! - felelt Liam-nek Paul
-Szóval épen a London Eye-on voltunk amikor Skyler és Harry elkezdet csókolózni! És, és amikor megmentünk kifele, akkor meg Silvi és Louis összekulcsolták a kezüket!
-Ohh. Szóval ezért kellet titeket megmentenem! - mondta Paul
-Igen.És azért is, mert Liam-nek muszáj volt el kiabálnia magát! - mondta Lou szúrósan Liam-nek.
-Jó, most már mindegy! - legyintett egyet Paul.
További 3 perc autó út után haza is értünk. Niall gyorsan rendelt valami ebédet. És a fiúk mondták, hogy öltözzünk átegy melegebb, kényelmesebb ruhába. Mi szót is fogatunk és átöltöztünk.
-Silvi, szerinted ebben Harry megint rám fog mozdulni? - kérdezte Skyler miközben ezeket viselte:


-Igen. És Skyler bármi van rajtad Harry rád mozdul. - mondtam barátnőmnek
-Ohh, az jó. - vigyorgott barátnőm
-Főleg ha nincs rajtad semmi. - kezdtem el röhögni - Nyugi csak vicceltem! - nyugtattam meg barátnőmet.
-És szerinted Lou-nak tetszeni fog az öltözékem? - kérdeztem meg Skyler-t. Amikor már rajtam volt ez az összeállítás:

-Igen! Nekem is nagyon tetszik. Főleg az, hogy összeöltöztünk nadrágban! Mint az ikertesók! - örvendezett Skyler.
Még mind ketten feltettük az alapozót és egy kis leheletnyi szempilla spirált. Ja, és persze befújtuk magunkat. Majd elindultunk lefele ahol a fúk már elkezdték enni a pizzájukat.
-Lányok ti minden  ruhában egyre szebbek lesztek. - kezdett álmélkodni drága bátyám.
-Köszönjük Harry. - köszönte meg Skyler kettőnk nevében is.
-Louis hol van? - kérdeztem a többiektől
És hirtelen két kéz átölelt hátulról és magához húzott és én reflexből hátrafordultam és felpofoztam. Amikor elcsattant már a pofon akkor vettem észre,  hogy Louis-t pofoztam fel.
-Jaj, Louis kérlek ne haragudj! Tudod ez nálam egy reflex és inkább örülj, hogy nem kaptál egy jobb egyenest, mert apa megtanított boxolni is ha olyan helyzetbe kerülnék, hogy meg kell védjen magam. - hadartam el mondani valómat gyorsan.
-Nem haragszom nyugi. És most már tudom, hogy nem kell téged félteni. - fejezte be Louis majd megölelt engem.
A többiek meg visszafojtották a belőlük kitörésre váró nevetéseket. Lou-val mi is leültünk enni majd meg vártuk míg Zayn elugrik Perrie-ért. Mert úgy döntött Zayn, hogy ő is jöjjön velünk. Hamar vissza is ért Zayn Perrie-vel aki ismét csak gyönyörű volt. 
-Sziasztok! - köszönt Perrie mindenkinek
-Szia. - mindenki szép sorba elmondta ezt köszönés képen. Majd indultunk is. Ezúttal egy nagy piros busszal mentünk, amolyan Londoni névjegy egy ilyen emeletes busz. A busz felső szintén foglaltunk helyet. Én Louis mellett, Skyler Harry mellett, Zayn és Perrieis egymás mellett ültek, Liam és Niall is. 10 per múlva oda is értünk a Big Ben-hez.

A Big Ben is egy egyszerűen, nagyszerű épület. Csináltunk pár képet és kicsit szét néztünk majd elsétáltunk egy közeli Stars Bruks-ba.

Bementünk, a lányokkal leültünk az egyik boxba amíg a fiúk hozzák a kávénkat.És elkezdtünk Perrie-vel egy kicsit beszélgetni.
-És milyen egy lány banda tagjának lenni? - kérdezte Skyler.
-Nagyon jó. Tényleg van kedvetek a fiúkkal eljönni a holnapi koncertünkre? Ha már  egyszer Zayn is ott lesz. - kérdezte tőlünk Perrie nagy mosoly kíséretében.
-Mi szívesen elmegyünk, de a fiúkat ezért még megkérdezzük. - mondtam Perrie-nek kettőnk nevében. Hiszen tudtam, hogy Skyler-nek így is, úgy is van kedve.
-És hányan vagytok a bandában? - kérdeztem Pezz-t
-4-en. Én, Jade, Jesy és Leigh-Anne. - válaszolt nekem Zayn szőke hajú barátnője.
-Értem. Nézzétek itt jönnek a fiúk. - mondtam a lányoknak.
Mindenki megkapta a kávéját és az lett a végeredmény, hogy holnap mind elmegyünk a Little Mix Londoni koncertjére!
Lassan, de biztosan megittuk a kávénkat. Majd Liam elment mondván találkozik egy Danielle nevű lánnyal. Kíváncsi vagyok m lesz belőle. Ha lesz. Niall, pedig csak elment sétálni azt mondta, hogy megy Diretonerek boldogítani azt mondta ez a legújabb hobbija. Csak sétál és útközben amennyi Directioner megállítja azokkal beszélget, csinál velük képeket és ad neki autogramot! Szerintem ez nagyon kedves tőle.
-Szóval akkor hova tovább? - kérdezte maradék társaságot Zayn.
-Szerintem menjünk körbe London körül busszal. - ajánlotta fel a göndör hajú bátyám. Mi csak helyeslően bólogattunk. Kimentünk a legközelebbi buszmegállóba és csak vártunk, míg nem jött egy busz. Ismét a felső szinten foglaltunk helyet párosával. Csak róttuk a köröket London körül. Aztán amikor már a 6.-kört kezdtük meg szépen lassan mindenkinek sorba meg kordult a hasa.
-Jó, szerintem a következő megállónál szálljunk le és menjünk kajálni. - mondta ki végül Lou.
-Egyetértek. - mondta Zayn és Harry
Leszálltunk majd elindultunk a legközelebbi Mc.Donald's felé.
Amit meg is találtunk. Már majd nem sötét volt amikor bementünk.

-Na, akkor ki mit kér? És lányok ma senki sem eszik salátát. - jelentette ki Zayn.
-Jó, akkor én egy sajtburger menüt szeretnék, kólával. - mondtam.
-Én is ugyan azt, mint Silvi. - mondta Skyler.
-Én akkor egy Big Mac-et kérek kis krumplival és Fantával. - mondta Perrie.
-Jó, mindjárt hozzuk. Addig válasszatok egy asztalt. - mondta Louis.
Leültünk egy hátsó asztalhoz a lányokkal.
-És Silvi mi van veled meg Louis-val? - kérdezte mosolyogva Pezz.
-Hát nagyon aranyos fiú és olyan figyelmes, minden szempontból tökéletes. - áradoztam Louis-ról, miközben őt néztem a pultnál amikor hirtelen rám nézett és kacsintott egyet pírba borult arcomat vissza fordítottam a lányok felé aki csak nevettek rajtam.
-Silvi, Louis őszintén fog téged szeretni, ha hagyod magad,hogy szeretve légy. - adott nekem egy jó tanácsot Pezz. 
-Igazad van, Perrie.
-Skyler szemmel láthatóan közted és Harry között is forr a levegő. Köztetek mi van? - kérdezte Skyler-t  is kíváncsian Perrie.
-Hát tegnap este már volt egy szájra puszi és ma a London Eye-on elcsattant az első csók ami egyszerűen hihetetlenül jó volt. - áradozott Skyer az első nagy csókról Harry-vel. Amikor ő is visszatért a valóságba meg érkeztek a kaják a fiúk társaságában.
Miközben ettünk nagy csend vett körül minket, mert mindenki csak az ételre koncentrált. Amikor már mindenki jóllakottan dőlt hátra jött ismét a kérdés. Hova tovább?
-Srácok én ma Perrie-nél alszom, szóval mi megyünk is. - jelentette ki Zayn. Mindenki elköszönt mindenkitől aztán mi célba vettük ismét a London Eye-t, mert, hogy most még szebb így este. Ezúttal gyalogosan mentünk és 15 perc séta után meg is érkeztünk és igazuk volt, tényleg gyönyörű kivilágítva. Főleg, hogy ma még a főutcán is van pár égősor.

Mi még csináltunk néhány fotót Skyler-el, amíg a fiúk előrementek valamit intézni ott. Nem tudjuk mit. Louis  visszajött hozzánk és mondta, hogy lesz nekünk egy kis meglepetésünk, amit most ötlött ki Harry-vel karöltve.
-Gyertek menjünk! - mondta Lou
Elindultunk a London Eye.hoz amikor nyitották ki az első kabint mi Skyler-vel egyszerre mentünk volna be, de Louis vissza húzott mondván:
-Silvi. Mi egy saját kabinnal megyünk még hozzá a következővel. - amikor ezt mondta Louis mi össze vigyorogtunk Skyler-tel, hogy itt valami óriási nagy meglepetés lesz!
-Ohh, értem. - válaszoltam Louis-nak.
Meg is érkezett a mi kabinunk. Kíváncsi vagyok mi lesz még ebből...
-Louis és mit fogunk itt csinálni?- kérdeztem tőle hátha mond valamit.
-Az legyen meglepetés. - kacsintott egyet egy  fél oldalas mosoly kíséretében.
-Jó.
Elindultunk. Kinéztem az üvegfalon és láttam a felettünk lévő Skyler-t és integettem neki és visszaintegetett. Vicces volt.
-Szóval, Louis mért is jöttünk ide? - kérdeztem meg Lou-t. Ismét.
-Azt hamarosan meg tudod. 
Igaza lett, mert hamarosan felértünk a legtetejére és ott megállt.
-Louis ugye direkt állt meg? - kérdeztem tőle ijedten
-Igen. Nyugi. És nézz csak oda, le! - mondta Louis és szót is fogadtam neki. Lenéztem és a vízben volt egy ilyen nagyon nagy vászon nem tudom, hogy szerűség amire az volt vetítve: Louis loves Silvi. Silvi, you love Louis? És körülötte rengeteg szív mindez kékben a kedvenc színemben. Mellette nem sokkal pedig ez állt: Harry loves Skyler. Skyler, you love Louis? Szóval akkor ezt intézték... Én annyira meghatódtam, hogy örömkönnyeket is hullattam. Hiszen még soha senkitől nem kaptam még ilyen szívből jövő gesztust.
-Tetszik? És mit válaszolsz? - kérdezte tőlem Louis reménnyel teli  pillantással.
-Ohh... Louis. Nagyon tetszik. Még soha senki sem fáradozott ennyit értem. és én is nagyon szeretlek. - mondtam neki.
És ezután a Love Story-ba illő jelenet után elcsattant köztünk az  első csók. Ami elképesztő volt. A heves, szeretettel teli csók után Louis elővett egy kis dobozt.
-Silvi. Most, hogy tudom. Te is szeretsz ezt oda kell adnom,de először csukd be a szemedet.
-Jó, jó rendben.
Hallottam, hogy kinyitja a dobozt és kiveszi a tartalmát.
-Most már kinyithatod! - mondta Louis
-Jó, nyitom.
Amint kinyitotta a szememet, elém tárult egy gyönyörű...

Kövi rész vasárnap várható! Addig is lehet találgatni mi is volt a dobozban pontosan ;) Várom a komikat és a feliratozókat :*
xX Silvi.

1 megjegyzés:

  1. Szerintem egy gyönyörű nyaklánc :)
    Baromi jó ez a rèsz meg persze a többi is ♥ ♡

    VálaszTörlés