2013. július 22., hétfő

4. rész ~ Romantika, romantika mindenhol

Halihó emberek! Visszatértem :D Annyit szeretnék mondani, hogy lépjetek be a csoportba és olvassatok! :*

Amint kinyitotta a szememet, elém tárult egy gyönyörű ezüst nyaklánc amin volt egy szív alakú medálnak a fele aminek a hátuljába bele volt gravíroztatva eme rövidke kis szöveg: S+L 4ever. A gyönyörűségtől egy szót sem tudtam szólalni. 

Végül Louis szólított meg.
-Silvi, ugye tetszik? - kérdezte 
-Igen. Nagyon és köszönöm. - mosolyodtam el mondatom végére majd leheltem egy finom csókot - most már leírhatom - szerelmemnek. 
-Louis azt még nem is vallottam be neked őszintén... - drámai szünetet tartottam - Hogy nem csak simán szeretlek hanem szerelmes vagyok beléd.
-Ezt az apróságot valahogy én is kifelejtettem... Ja és nézd csak rajtam van a nyaklánc másik fele! - mutatta felém a nyakláncunk másik felét a világ legnagyszerűbb pasija.
Ezek után csak ültem mellette miközben átkarolt s közben néztük a gyönyörű csillagos eget.

*Ezalatt egy kabinnal feljebb, Harry szemszöge*

-Skyler tudom, hogy nem sok ideje ismerjük egymást, de feltétel nélkül szerelmes vagyok beléd. - vallotam be Skyler-nek az érzéseimet.
-Harry én is szeretlek téged.
Most eljött az én időm most, most kell megcsókolnom. Amit meg is tettem. Hosszú, romantikus csókban forrtunk össze majd levegő hiányában elváltunk egymástól.
-Skyler, szerelmem ez a kis meglepetés a tiéd. De mielőtt oda adnám takard el a szemed és ne less! - utasítottam Skyler-t. 
Remélem tetszeni fog neki ez a kis gyűrű.

-Most már kinyithatod. - szólaltam meg.
Skyler kinyitotta szemeit és csak ámult az ajándékán. Meg sem tudott szólalni.
-Skyler, szerelmem. Tetszik? Mert, ha nem kicserélhet... - és itt félbeszakított s közben mutatóujjával befogta a számat.
-Harry, drámám. Ez a gyűrű pont azért tetszik annyira, mert a szív rajta nem túl nagy, hanem pont megfelelő. Egyszerűen tökéletes pont ahogyan te. Amilyen mennyiségű szerelem van bennem feléd azt nem tudom szavakba önteni.

*Silvi szemszöge*

Ha jól láttam Skyler kapott egy gyűrűt. És szemmel láthatóan annyira tetszett neki, hogy még meg is hatódott. Louis-sal meg egyszerűen minden tökéletes volt. Minden. Talán még túl tökéletes is...
-Silvi, jól vagy? - kérdezte Louis
-Igen, igen csak elgondolkoztam. - feleltem szerelmemnek.
Végül ismét elindultunk lefele. Amint le értünk Skyler-rel mutogattuk egymásnak a szerelmeinktől kapott gyönyörűséges ékszereket. És azt kell írnom, hogy a bátyám - és persze Louis is - nagyon jól választott ékszert. Biztos segített nekik Perrie. Lassan elindultunk haza fele. Négyesben.

*Niall szemszöge*

-Niall tényleg te vagy? - kérdezte tőlem egy gyönyörűséges lány.
-Igen én vagyok az. És te pedig...
-Kathlyn vagyok. Kathlyn Ross. - mutatkozott be nekem Kathlyn.
-Szia Kathlyn. Kérsz autogramot? Esetleg pár képet? Egy ilyen gyönyörű rajongónak bármit. - mosolyodtam el mondatom végén. Őszintén szólva nagyon szimpatikus nekem ez a lány.
-Hát persze! És ha lehet a kezemre szeretném azt az autogramot. - mosolygott ő is. És olyan szép a mosolya.
Megcsináltuk a képet és adtam neki autogramot a kezére, de még egy kicsit beszélgettünk utána és természetesen elkértem a telefonszámát. Holnap délután lesz az első randink és még azt is elárulta, hogy nem szereti ha Kathlyn-nek hívják. Azt mondta, hogy hívjam csak Kate-nek. És nagyon csinos lány. Hazakísértem Kate-it, hiszen egy ilyen szép lány nem mehet egyedül haza ilyen későn. Miután elköszöntem tőle én s indultam haza talán este 10 lehetett vagy később már nem is tudom. 

*Silvi szemszöge, fiúk házában*

-Szerintem én megyek fürdeni. - mondtam a többieknek.
-És engem meg se vársz? - kérdezte tőlem Louis döbbent arccal.
-Louis tudod én még szűz vagyok és nem ma este szeretném elveszíteni. - magyaráztam el Louis-nak
-Rendben. Megértettem. - ment vissza a fotelhez, de ami fontosabb rájöttem, hogy... 
-Louis-nak rohadt jó segge van! - upsz. ezt is sikerült hangosan kimondanom. Remek.
-Szóval úgy gondolod, hogy jó seggem van? - kérdezte tőlem Louis Sexy Tomlinson.
-Hát azt kell mondanom, hogy... Igen. - ha már szeretlek akkor azt a jó seggedet is szerethetem. Nem?
-De igen. Jó az érvelésed, azt be kell vallanom.
Nyomtam még egy utolsó puszit szerelmem szájára majd elmentem lezuhanyozni. Ami rajtam volt ruha bekerült a szennyes kosárba. Beálltam a zuhany alá és megengedtem a langyos vizet. Amikor már szálltam ki a zuhanyzóból láttam, hogy elfordult a fürdőszoba kilincs és benyitott Louis. Én meg gyorsan magam elé kaptam a törülközőmet.
-Louis! Ezt szándékosan csináltad? - kérdeztem tőle
-Ne. Én már azt hittem, hogy a szobában vagy. De ha már itt vagyok akkor... - kaptam egy csókot majd kihasználva a csók alatti gyengeségem megpróbálta volna lehúzni rólam a törülközőmet ami sikertelen küldetésnek könyvelhetett el.
-Louis. Most nem. Majd később, de nem ma! - csaptam rá kék szemű hercegem kezére.
-Most már hagylak téged öltözni, mert van még egy meglepetésem. - kacsintott szerelmem majd el is hagyta a fürdő szobát.
Gyorsan felvettem a pizsamámat és már indultam is Louis szobájába. Először bekopogtam, ahogyan azt illik.
-Szabad! - jött is a válasz.
Amint bementem a szobába előttem állt Louis egy szál boxerben. A látványtól még a szám is tátva maradt. A szobája környezetét meg se néztem, mert hát Louis Szuperszexi Tomlinson-t néztem. 
-Loou-Louis kérlek vegyél fel egy pólót, mert így nem tudunk beszélgetni. - mukkantam meg végül.
-Igen látom, hogy mennyire bejön neked ha nincs rajtam póló. - és elkezdte rám perverzen húzogatni a szemöldökét - Jó, rendben felveszek egy pólót.
Végül is csak felkerült rá az a póló. De amint elfordult azt a roppant formás fenekét kezdtem el csodálni.
-Gyere Silvi lent van a kertben a meglepetésed. - kezdett el  maga után húzni le a lépcsőn.
-Louis azért ugye azt tudod, hogy nem kell engem minden másodpercben meglepned valamivel?
-Igen persze, hogy tudom, de ha ezt meglátod elfogsz ájulni!
Le értünk a konyhába onnan, pedig ki az udvarra. A fűben sok kis mécses fényéből volt kirakva, hogy: Louis forever love Silvi.
-Ohh, Louis ez gyönyörű. - még öröm könnyeket is hullattam olyan megható volt az egész - Louis olyan sokat fáradoztál értem, hogy ezennel megígérem, hogy egy hét múlva hivatalosan is szexelhetünk. De csak akkor ha nem leszel durva.
-Persze, hogy nem leszek durva soha nem okoznék neked fájdalmat. - el mosolyodott szerelmem, majd kaptam egy homlok puszit - Silvi van kedved az én szobámban aludni? És nyugi csak alszunk. 
-Hát persze, hogy van.
El indultunk Louis szobájába amikor láttam, hogy Skyler nincs a szobánkban. Mentem, hogy megkérdezem Harry-t de amikor benyitottam ölelkezve aludtak. És olyan aranyosak voltak, hogy azt leírni nem lehet.
-Silvi jössz akkor? - kérdezte Louis
-Igen megyek már. - feleltem neki.
Louis már az ágyában feküdt és várt engem. Oda feküdtem mellé és miközben aludtam el Louis derekát magamhoz húztam ő, pedig átkarolt engem védelmezően. Az, hogy olyan mellett alszol, akit igazán szívből szeretsz az leírhatatlanul jó érzés.

Tudom, hogy késtem. Mert csak kis bekezdésenként tudtam csak megírni. :// Amint jön 1-2 komi elkezdem írni a következőt.
xX Silvi :*





5 megjegyzés:

  1. Kövit de azonnal! Ez eszméletlen jó!:P Ugyan csak most találtam rá a blogodra első látásra beleszerettem!(L) Szóval siess az 5. résszel!;)

    VálaszTörlés
  2. Baromi jóóóóóóóóó <3
    Nekem nagyon szimpatikus Kathlyn Ross.:))
    Siesssssss a kövivel

    VálaszTörlés
  3. Nagyon nagyon jóóóóóóóóóóó imádom amiket írsz tényleg nagyíon óó :DD-Lili ;) <3333

    VálaszTörlés
  4. Már elkezdtem írni és nem tudom, hogy mikorra lesz meg, mert elég hosszú lesz :D Tele bonyodalmakkal :P

    VálaszTörlés